12.05. 2025
Česká zdravotnická delegace v Angole a Zambii
Ministr zdravotnictví Vlastimil Válek vede českou podnikatelsko-zdravotnickou delegaci do Angoly a Z...
Číst víceV dnešní době, kdy je konkurence mezi lékárnami obrovská a zákazníci jsou stále citlivější na výhody a slevy, je naprosto klíčové mít pod kontrolou veškeré bonusové akce a vědět, co přesně "zdarma" vlastně znamená.
Mnoho lékáren totiž nabízí benefity bez hlubší analýzy toho, kolik je to stojí, zda se to opravdu vyplácí a jestli takové slevy odpovídají jejich obchodní strategii.
Tento typ akce umožňuje zákazníkům získat nejlevnější produkt z košíku zdarma – a to i opakovaně, pokud vícekrát splní podmínky.
Příklad: Zákazník koupí 6 produktů →
Oblíbený model, kdy zákazník za nákup určitého množství produktů získává dárek.
Příklad: Zákazník koupí 4 produkty → získá 2 dárky zdarma
Bonusy jsou silný nástroj. Ale jen pokud s nimi umíte pracovat. Příliš štědrý bonus bez pravidel může vést k nenávratným ztrátám. Naopak, dobře nastavený a cílený bonus umí zvýšit:
Doporučení:
Nejste si jisti, jak na to? Ozvěte se – pomůžeme vám nastavit systém, který rozdává chytře.
Novinky z oblasti lékárenského prostředí
SUKL a platební brány mají často výhrady k sortimentu, který na e-shopu nabízíte. S námi budete včas vědět omezení, která se v čase objeví.
Staňte se součástí naší nabídky, rozšiřte pole působnosti a váš dosah na nové zákazníky.